1. Utstyr som må medbringes
Sdx-hytta badestampen
  • Sengetøy (dynetrekk, laken og putevar)
  • Toalett- og kjøkkenhåndklær
  • Fyrstikker
  • Kluter
  • Toalettpapir
  • Maskinoppvask- og rengjøringssåpe
  • Det er ikke nødvendig å ta med ved

Det er ikke tillatt å sove i senger uten sengetøy.

2. Leiekostnad

Leiekostnaden skal betales før man benytter hytta. Betaling skal skje til Sodexo AS sin konto 1503 97 12447 og betaling skal merkes ”Leie av Sodexo-hytta xx.xx.201X”

Kvittering for betalt leie fremvises ved henting av nøkler.

Leiekostnaden er pr natt:
Mandag – torsdag kr 100,- pr natt
Fredag – søndag kr 150,- pr natt
Evt. avbestilling må skje senest 1 uke før avreise, ellers blir leien belastet – med mindre noen andre likevel benytter hytta.

 
3. Nøkler og rapportskjema

Nøkler hentes i resepsjonen på hovedkontoret på Eikenga 11 dagen før avreise og skal leveres tilbake umiddelbart etter leieperioden (senest dagen etter hjemkomst).
Mistet nøkkel må erstattes og den ansatte blir trukket over lønn for kostnaden.

Rapportskjema skal leveres sammen med tilbakelevering av nøkler. Klikk her får å få rapportskjemaet.

4. Overtakelse av hytta

Overtakelse skjer kl. 16.00 ved ankomst og avsluttes kl. 16.00 på avreisedagen. Hytta kan leies for en weekend, ovale weekender eller 1 uke.

5. Røyking

Det er forbudt å røyke innendørs.

Sdx-hytta spisebord
6. Husdyr

På grunn av allergikere er det ikke lov å ha med husdyr.

7. Vis hensyn

Musikk skal ikke spilles så høyt at det er til sjenanse for naboene. Vis hensyn til andre hytteeiere i området!

8. Rengjøring

Når hytta forlates skal den være rengjort og ryddet:

  • Alle gulv skal være vasket med såpevann før avreise, og tepper skal være støvsugd. (Bytt støvsugerpose ved behov, ligger i skap)
  • Kopper, kar, bestikk osv. må vaskes og tørkes
  • Komfyr, kjøleskap, kaffetrakter rengjøres og alle matrester fjernes.
  • Kjeler, stekepanner og langpanner skal ikke vaskes i oppvaskmaskinen.
  • Dyner og puter ristes og legges pent tilbake i sengene.
  • Avfall samles opp og legges i felles rød søppelcontainer på nedsiden av Golsfjell Fjellstue.
  • Termostat på alle panelovner settes på 15 grader ved avreise (perioden oktober til og med april). I de andre månedene (perioden mai til og med september) skrus ovnene av når hytta forlates.
  • Peisen må tømmes og asken legges i en rød metallbøtte med lokk som står utenfor hytta.
  • Ved skal bæres inn og gjøres klar for opptenning i peisen.
  • Alternativt kan du på forhånd bestille rengjøring av hytta på Golsfjell Fjellstue. Det koster 700,-  Dette må avtales 1 uke i forveien ved å kontakte post@golsfjell.no Om man har bestilt rengjøring må man allikevel rydde etter seg, gå ut med søppel og tømme oppvaskmaskinen. Forlat hytta i den stand du selv ønsker at den skal være ved ankomst.

 

Eget rapportskjema skal benyttes! Her fremgår det klart hvordan hytta skal forlates.

Klikk her for å få rapportskjemaet.

Forlates hytta i en tilstand som avviker vesentlig fra rapportskjemaet, vil du bli belastet med en ”bot” på inntil kr.1000. Det være seg mangelfull rengjøring, ødeleggelse av inventar, generelle ordensregler og annet. Man har erstattningsplikt for inventar som ødelegges grunnet uvøren opptreden. Brudd på reglene medfører at man ikke får leie hytta ved en senere anledning.

 

God tur og opplevelse!